Niet tevreden?

Mocht het onverhoopt zo zijn dat het artikel/product niet goed blijkt te zijn, dan graag als volgt handelen:

  • Meteen telefoontje of berichtje naar ons
  • Artikel/product mee retour nemen naar onze winkel
  • Kassabon mee terugnemen

Ook al is het artikel/product bereid, toch mee terug nemen naar onze winkel. Graag in de koelkast bewaren, tot het eerst volgende bezoek aan onze winkel. Mocht het zijn, dat u niet in de gelegenheid bent om het artikel/product diezelfde week bij ons in de winkel te laten zien, dan graag in de diepvries bewaren en bij het eerst volgende bezoek meenemen.

Zeker niet weggooien!! Altijd mee terugnemen

Zo kunnen wij zien waar het aan ligt dat een artikel/product niet goed is. Dit kan namelijk verschillende redenen hebben. En zo kunnen wij ook tot een passende oplossing komen.

...Klachten

Mocht u ondanks onze toewijding en goede zorgen niet tevreden zijn over bijvoorbeeld producten, het handelen van onze werknemers etc.. Laat het ons dan a.u.b. weten. Als wij niet weten waar u mee zit, kunnen we het niet oplossen. Schroom dus niet om het aan ons mede te delen.